Alla måsten

Oj vad jag jag måste plugga. Oj vad jag inte gör det. Snart...ska bara dra ut på det en liten stund till. Hade ett Johan Glans-ögonblick inatt när jag försökte somna "...tog någon kort på det?!..." Damn. Hoppas på det bästa nu.
  Idag är det 10 grader varmt här i Göteborg, eller ja, vid Olskrokstorget i alla fall. Solen sken för en stund sedan så jag passade på att gå in till Nordstan och posta ett födelsedagskort. Sen gick jag hem och tömde kryddskåpet för det ska komma några (de springer runt i huset just nu) och kontrollera ventilerna. Klockan 07:30. Alltså blir det att gå upp extra tidigt imorgon. Åh vad härligt. Något annat härligt är att jag tydligen har fått mitt namn på porttelefonen nu. Heter inte längre L.Karlsson alltså. Lite mindre identitetskris för min del. Lite mindre rörigt för er som kommer hit.

L
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0