Stryk

Ja, den här dagen stryker jag ur almanackan. Den finns inte längre, jävla semledag. Och så spelas Darin - See U At The Club på p3 star med. Jag vill lägga mig och dö en stund. Eller i alla fall ha spotify.
  Stressad just nu så jag är verkligen illröd i ansiktet, perfekt. Helt perfekt. Tur att jag har sån radiant personality att kollra bort folk med.
  Var i himlen några minuter idag. B O K R E A. Mmm...kom hem med 4 skatter; Stora kokboken, Prismas svensk-engelska lexikon, Kalla mig prinsessa och Presidentens val. Ska förstöra mer pengar på fler böcker men idag hade jag inte tid att stanna särskilt länge så det blev bara dem.
  Nu måste jag andas några sekunder. Yoga mig lugn kanske, fast jag minns inte hur man gör längre. Dags för ett nytt yogapass snart tror jag. Eller en rejäl shoppingtur. Nya skor kanske.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0