Hemligheten

Nu är snart snön borta igen, vilket enlig mig innebär att det är vår. Det är rejäla klimatförändringar här, ena dagen vår andra dagen vinter. Sommar snart kanske?
  Inget spotify idag, vilken besvikelse. Men kanske senare.
  Idag går det bättre, böckerna (+ anteckningarna, de lösa papprena och pärmen) samarbetar faktiskt. Imorgon har vi inte ens börjat skriva tenta inser jag nu...vad är det för tid egentligen? 13-16? Värdelöst. Som M och D (ha ha jag har fortfarande så kul åt att det påminner om EMD) sa så får man hålla sig uppe till 02 inatt och sedan försöka sova till 12 imorgon, annars finns risken att man öppnar en bok och då skiter det sig nog kanske så mycket. Jag förstår inte folk som kan läsa minuter innan en tenta, jag skulle röra ihop allting. Behöver en natts sömn för att allt ska falla på plats och stanna på rätt plats. Så imorgon vid den här tiden är jag nog nervös,...eller helt tom. Eller båda. Känner nervös tomhet. Som vanligt.
  Införde i almanackan att jag ska ha ett liv efter 16 imorgon. Kommer inleda med att städa, låter väl kul? Sen får vi se vad som händer. Nej nu ljuger jag, semlefika efter 16 med de "äldre" dietisterna, alltså de i terminerna över oss. Äntligen ska man få kolla in vilka de är. Spännande. Den enda jag hittills känner till är den överaktiva. Han är överallt! Delaktig i allt man kan tänka sig. Har han 26,5h på sitt dygn? Han har kommit på hemligheten. Borde fråga honom imorgon hur han gör, ja det ska jag göra.

L

Kommentarer
Postat av: Denise

Hoppas, hoppas att han vill avslöja den.

2009-02-23 @ 13:39:08
URL: http://icantaffordacow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0