Ett nytt försök

Fick ett plötsligt sug efter att blogga igen. Var ju ett bra tag sen sist... Tänkte först ta bort de gamla inläggen men de får stå kvar, som lite nostalgi eller vad man ska säga. Några tankar om första tiden i stora staden, och allt vad det innebar (kan ni ju läsa själva). Trodde jag skulle hinna blogga massor men som vanligt blir det aldrig som man tänkt sig men nu gör jag ett nytt försök.
  Precis hemkommen från plugg/film-kväll hos M. Mysigt som vanligt, kanske mindre plugg än vad vad som förväntas av en pluggkväll men vad tusan, vi gjorde vårt bästa. Är det illa när den som ställer frågorna måste ge ledtrådar som "första bokstaven är K,..."? Hoppas Hult(h)enarna skriver så på tentan. "I vilka ämnen finns vit.K (tips! det börjar på L)" det vore perfekt. Nej nu ska man tänka positiva tankar. Inte snitta 5 panikångestattacker per dag. Det funkar inte i längden.
  Jag är glad att jag har er M och D (det blir nästan EMD ju!). Jag insåg det ikväll när jag blev väldigt rädd, ni gör tiden här speciell, bättre än jag trodde den kunde bli. 

L

Kommentarer
Postat av: - H*

- låter najs !

2009-02-22 @ 00:29:07
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: Denise

Nu blir jag rörd.

Vi är glada att vi har dig också! =)

2009-02-22 @ 10:41:40
URL: http://icantaffordacow.blogg.se/
Postat av: Mirja

Är så otroligt glad att jag nu vet var jag har er! Ni betyder väldigt mycket för mig, hoppas ni vet och förstår det!!

2009-02-22 @ 13:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0