Erfaren labbare

Ibland är man tacksam för att man är en ex-naturare. Laborationen idag tog ca 20 minuter för oss erfarna labbare. Skapligt gott att kunna sluta tidigare alltså. Ute sken solen så vi tog oss en promenad jag, M och D. Vi skiljdes åt utanför H&M...när jag sedan gick mot Spårvagnen så kom jag att tänka på hur tomt det kommer kännas efter livsmedelskunskapen. Det blir en hel sommar utan att er (förhoppningsvis ses vi några gånger men i alla fall). Konstigt. 
  Tog en sväng till Turion och sprang 5km innan jag gick hem för att städa lite, för andra gången den här veckan. Man kan äta från mitt golv nu om man vill. Finns tallrikar som är rena med i och för sig. Det är nog 2 månader sen jag sprang, har bara varit på medel/intesivpass sedan innan jul så jag blev verkligen förvånad över hur bra det gick! Tänkte innan att jag skulle satsa på att orka 3km men 5km var ju inga problem (ja de sista 5 minutrarna var lite jobbiga men inte så jag ville stanna,...bara skönt jobbiga). Så stolt nu. 
  Långhelgen börjar nu.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0