Absolut Huggorm -

- i butikerna i slutet av maj. Lagom till sommarn alltså. Pass på.
  Idag har vi fixat med present till M. Vilka planer. Det spårade ur lite där men det ska nog bli något bra av det till slut. Bli inte nervös nu det är inte farligt alls. Snarare tvärtom. Väldigt ofarligt.
  Jag överraskade mig själv nyss. kom hem från träningen, duschade och gjorde sedan scones. Vid en normal tid i alla fall så så illa är det väl inte? Det luktar gott... Te och nybakade scones + Grey's strax alltså. Life's good.
  Imorgon kommer mamma och pappa hit. Jag längtar faktiskt. Ska bli kul att ha dem här för sig själv en stund. Får se vad de säger om lägenheten med. Spännande. Jag vet att mamma kommer säga att jag har för mycket stearinljus (hon tror att jag är född pyroman fast jag aldrig glömt ett enda ljus tänt någonsin) och pappa kommer möblera om min tv hörna så att dvd står på bokhyllan istället för på golvet. Annars kommer det mesta att bli överraskningar.
  Nu ska jag slå in paket.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0