26,5h

Nu gör jag tydligen allt för att slippa böckerna. Det är så tydligt när man skjuter upp saker. Jag måste stänga dörrar, tända ljus, flytta papper, stänga av datorn, vattna blommor, sätta upp håret, dammsuga, diska etc. innan jag kan sätta mig ned och börja med det som ska göras. D U M T.
  Imorgon blir det heldag igen, med intensivpass på kvällen som avslutning. Jag vill ha ett liv. Enligt säkra källor* så säger undersökningar att "alla studenter skulle behöva ha 26,5 h för att hinna med allt de brukar göra normalt". Det säger ganska mycket om varför vi är som vi är...right?
  Jag vill också ha ett sagoliv.

*Smink

L


Kommentarer
Postat av: Smink

Du är välkommen till mig och Alice .. vi har ett underbart liv här i underlandet .. och Cherise katten är inte alls läskig! :D

2009-02-22 @ 22:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0