svett och tårar

Jag tror att mina grannar kan ge sig ut och föreläsa om mellanmål, har nog upprepat den där texten 20 gånger snart. Nu borde den sitta tycker jag. Ska bli spännande att se vad vi får för respons imorgon, jag hoppas på inte alltför skumma frågor utan mycket som vi faktiskt kan svara på. Det skulle kännas så tillfredsställande.
  Idag fick jag äntligen gå på bodypumpen med den bästa instruktören (vad är 11.30 en måndag för jäkla tid? vem är ledig då?) han är så sjukt bra att jag tar ut mig tills jag nästan gråter varje gång. Älskar det! (även om man vill dö dagen efter)
  Imorgon är det dags för TYK igen också, ska bli roligt. Hade ju turen att hamna med en helgo dietist i min egen ålder som t o m bott i samma hus som jag bor nu. Allergimottagningen var ju även det en intressant plats med massa "mag-mysterier" och provtagningar. Sånt gillar vi.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0