Små blå Speedos

Är inte smickrande på någon oavsett hur vältränad man är. Ville bara klargöra det. 2000m idag och sedan somnade jag i bastun (okej om det varit 5 minuter men nu var det snarare 30). Sedan vidare till ICA (ja fortfarande röd som en kräfta) och handla ingredienser till brödbak och tonfisksallad. Det är galet vilka konstiga mat-cravings jag haft den senaste tiden: tonfisksallad (jag som inte en gillar tonfisk särskilt mycket), leverpastejsmörgås med gurka (gillar inte leverpastej heller) och macadamianötter...vad är grejen? Nu ska jag i alla fall följa mina drifter och äta tonfisksalladen ikväll. Vidare från ICA till Bokia så nu är julkorten inhandlade, skrivna och de äckliga frimärkena är påklistrade. Bara att posta. Vet att det är lite för vuxet att skicka julkort men jag gillar det, det hör julen till på något sätt. 
 
  
Förslag på gemensam nämnare?

L

Kommentarer
Postat av: eva arvidsson

Mm mmm Bra och billig mat med mycket järn och bra fett... Eller har jag fel?

2009-12-09 @ 20:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0