Nu är det snart jul igen

Jag har ont i hela kroppen just nu. Ingen bra idé att gå till träningshuset efter en halvdag med kusinbarnen. Vi grillade korv ute över öppen eld och åkte pulka. De åkte ned för backen och jag fick dra dem upp. Båda två skulle tvunget sitta i samma pulka, och de tyckte det var skitkul att upplysa mig om att "nu kommer det jobbiga igen" när jag släpade dem upp för den brantaste delen av backen. Barnpassning är perfekt workout.
  Nu är granen klädd, vilket här innebär att det nu är jul. Traditionsenligt ska vi snart kolla på Bingolotto (trots att det är sämre än sämst överger man inte en tradition) äta knäck och dricka glögg.


Nej, det slår inte lågor ur golvlampan...det bara ser ut som det gör det.

L


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vi sitter också bänkade framför bingolotto ikväll;)God Jul!

2009-12-23 @ 19:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0