mitt första och sista blogginlägg om "äventyret med..."

Det är fint när någon hittar de svaga punkterna och utnyttjar dem. Jag gillar känslan av gåshud, svaga knän och att smälta fullständigt för en stund. Don't freak out nu. Du efterfrågade ju ett inlägg om äventyret, och nu blev det kanske ett roligt inlägg också för en gångs skull.
  Tack för en rolig kväll igår D, M, Andreas och MMA. Nu blir det dusch för min del, sedan plugg, brödbak, tvätt och myskväll med M (vi börjar bli proffs på det nu). Träningen är redan avklarad i form av löpning 45 minuter och gym. Tack tjejen som instruerade mig i några nya övningar.


Det var casting till Pistvakt 2 på Stampet igår(förlåt jag var tvungen^^)

L

Kommentarer
Postat av: Mirja

Louise!! vänta du bara... :D

2009-12-12 @ 17:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0