Minds becoming two halves of the same

Jag måste lära mig att inte blogga mitt i nätterna. Det blir aldrig lika bra som det är just då, i alla fall inte internskämt. Ber om ursäkt för konstiga uppdateringar, ska skärpa mig.
  Nyss hemkommen från ett gympass (+ löpning 45 minuter naturligtvis, jag verkar ha fastnat i ett mönster). Fasen vad duktig man känner sig när man går upp kl07.30 för att träna när man är ledig. Det ger en kick som håller i sig under resten av dagen. Nu väntar jag på att M ska komma förbi, vi tänkte promenera runt i Göteborg idag, shoppa lite, fika lite, mysa lite. Försöka fånga julstämningen (jo men den är på gång nu, när snön äntligen är på plats, även om vi bara har ett tunt täcke och inte flera meter som det verkar vara överallt annars). 

L
 

Kommentarer
Postat av: Denise

haha. mitt i natten-inlägg är farligt fina.

2009-12-18 @ 11:54:18
URL: http://icantaffordacow.cutcopypaste.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0