materialist javisst

Vad är väl en dag med plugg mot en dag på stan med M? Fylld av skratt och förödande för plånboken, men herregud, man kan ju inte köpa för många julklappar till sig själv. Right?
Lika säker som hissteorin (tvättkläder = snygg man i hiss) är teorin att ska man inte handla något hittar man massa grejer man absolut inte kan leva utan. Favoriten blev en liten väska i rödbrunt skinn från Myrorna. Det är där fynden kan göras om man har tur. Hann även med en lunch på Fröken Olsson, mitt premiärbesök där. Mycket god mat måste jag erkänna. Till och med lite rödlök slank ned (för första gången på flera år), det är inte klokt vad vuxen jag börjar bli...

 
Utöver den lilla skinn-babe'n blev det en myströja som nog blir "julaftonkläder", sjal från Indiska, träningslinne, t-shirt (från herravdelningen på JC, fick säga nej till paketinslagning två gånger), julklapp till katten och lite böcker + kokbok.


Bara för att den påminner mig om en av mina bästa
kvällar här och ger mig en fin känsla i kroppen...
och för att vi är galet fina.

L



Kommentarer
Postat av: Mirja

Du och jag och Härlanda tjärn <3

2009-12-19 @ 11:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0