Lördag

Rubriken enbart för att påminna mig själv om vad det är för dag idag. Har just nu en tendens att vara dag-förvirrad nämligen.
  Vaknade kl07 idag och var pigg, tänkte gå upp och börja plugga men somnade uppenbarligen om igen innan jag hann ta det steget. Undrar nu hur i hela friden jag ens kunde komma på tanken (måste varit tröttare än jag fattade)? Hur som helst, nu får statistiken vänta för jag ska på bodypump. Jag prioriterar.
  Jag drömde att jag var med i en julkrubba inatt. En sådan där liten med plastfigurer. Jag var en av de tre vise männen. Tolkning av detta?

L

Kommentarer
Postat av: Smink

Bar du på en statistikbok? För om du gjorde det så innebär du att du kommer få alla rätt på statistiktentan :) Japp.. dålig humor idag..

2009-12-19 @ 11:21:06
Postat av: Smink

Som du vet så kan jag inte svenska heller.. det där är sminks.. mitt egna språk xD

2009-12-19 @ 11:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0