Little men

Var med min lillasyster på hennes julavslutning idag. Hon går andra året på Byggprogrammet i Västervik (ja hon är coolast i hela världen). De hade tipspromenad och lussebullefika. Jag spanade på de små pojkarna.
Tillfälle nummer ett:
Syster - Vad tittar du på?
Jag - Ingenting!
Syster - Nej det hoppas jag inte. Han är singel nu föresten (var tydligen inte så diskret).

Tillfälle nummer två:
Jag - Han i röda byxor var ju riktigt snygg ju.
Syster - Han går i ettan.
Jag - Glöm att jag sa något.

Jag tror inte att jag får följa med nästa år.

L

Kommentarer
Postat av: eva arvidsson

;) Jaaaa det kan jag tro Louise,Men ni är för härliga ni era godingar .Kram Faster Eva

2009-12-22 @ 19:11:04
Postat av: Lillasyster<3

Hahah:D klart du får :P

2009-12-24 @ 14:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0