kom och vifta mig i ansiktet någon

Har haft en grym dag med Andreas. Spanat på deltagarna i Lucia Pokalen (vi kunde inte hålla oss för skratt, är det där något att sträva efter??), lyssnat på Paolo Roberto, blivit inlåst på en toalett med en grymt snygg fitnesstjej (jag som inte ens gillar att gå i grupp när jag är full) och sett alla matcher i Fighter Extreme och blivit helt hög på vältränade män som slåss (utom thai-boxarna som bara var tråkiga).
  Nu hör jag om D som haft en grym festnatt i Trollhättan. Jag blir avundssjuk. Så avundssjuk. Och mitt ris håller på att koka fast i kastrullen igen. Är verkligen sämst på att laga mat när jag är hungrig. Svamlar gör jag också.
  Jag måste passa på att skriva Grattis till min Spödd-bebis som fyller 5år idag också. Hoppas att mamma och pappa firar honom ordentligt.



Nyår 2008/09

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0