Jul i Göteborg

Så här såg det ut när jag promenerade hem från Korsvägen igår kväll (natt?). Snön föll i stora flingor och det var riktigt mysigt (om man bortser från min lätta panik över att gå ensam på kvällen). Äntligen har vi fått jul här också. Egentligen typiskt att jag nu åker till Vimmerby, men samtidigt skönt. Har ett sug efter hemma-lukten, den där som alltid är lite extra vid jul. Kommer sakna mitt SATS, D och M. Men det är det enda. Är ju förövrigt snart tillbaka i Göteborg(redan 3'e januari förmodligen) för att seriöst plugga till statistiktentan.
  Nu ska jag dra på mig kläderna och ta en promenad i snön innan jag packar det sista och beger mig till bussen.



L

Kommentarer
Postat av: Mirja

Var också ute och gick i snöyret igår natt, så mysigt!! Kommer sakna dig med Louise, hoppas du får en underbar jul <3

2009-12-21 @ 11:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0