"jag äter aldrig fisk fast har ofta sushi eller lax till middag"

Nej man får inte skratta åt patienterna men ibland är det svårt att låta bli. Kan tilläggas att patienten bestämt hävdade att h*n dessutom inte tycker om fisk alls. Intressant TYK idag. Tyvärr lite väl lika patienter så det här med att analysera kommunikationen kan bli svårt (tur man har en bra handledare som själv satt och svarade på frågorna vi fått, utan att jag bett henne om det).
  Nu är äntligen förskoleföreläsningen över. Inte för att det var jobbigt men det är något som "hängt över" så länge att man bara ville bli av med det snabbt. Kan fokusera på statistiken nu...kanske. Eller tvätta, ja jag ska tvätta idag. Mina mest spännande dagar är då jag tvättar. Det är hissen som gör det spännande. 99 % av gånger när man har fula "tvättkläder" på sig är det en snygg kille i den. De oddsen slår aldrig fel. 
  Renskrivning av uppgift C och TYK nu. Sen soffmys med lite tända ljus och eventuell telefontrakassering (från min sida) av en man i Linköping.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0