Idioter - Kent

Du sa rädslan den går över
Men den där oron stannar kvar
Den gör mig tveksam när du behöver
Snabba avslut, snabba svar
Du sa rädslan pendlar långsamt för oss

Mellan äkta och falsk
Mellan sanning och lögn
Vi är idioter

Jag snöat in fullständigt på den här låten. Men det gör inte så mycket för den är bra.
  Inser att jag gnällt lite väl mycket senaste dagarna. Inte för att den här bloggen är rolig i vanliga fall men nu får jag nästan be om ursäkt för mig själv (fast idag är det synd om mig på riktigt, var för sjuk för att följa med till Kalmar) för att jag gnäller som en man när jag är förkyld. Förlåt.
  Ska leta reda på recept inför morgondagen nu. Nyår med Mickis. Tema I'm blue. 

L
 

Kommentarer
Postat av: Smink

Jag har en ansiktsmask som är blå.. jag tar den för att fullända utseendet och känslan xD

2009-12-29 @ 14:46:49
Postat av: Denise

finally youre a man. mate, how did you that. will you please teach me? =)



och ja, den är så sjukt jävla bra.

och vet du.

vi är idioter

men nog bara för andra

<3

2009-12-29 @ 20:57:13
URL: http://icantaffordacow.cutcopypaste.se
Postat av: Louise

Ta den blå masken. Jag ska hitta något blått jag också. Kanske en känsla.

Jag ska lära dig allt jag kan Denisus.

<3

2009-12-29 @ 21:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0