Granskning

Redovisning av studiebesöket idag. Själva uppgiften var att vi skulle granskas som "föreläsare". Röst och kroppsspråk osv. Fick bara positiv feedback vilket gör att man känner sig sjukt bra. Det är ju ändå en svår grej ibland det här med att prata inför folk och våga ta plats. Men det var en riktig ego-boost.
  Nu borde jag öppna statistikboken och läsa lite istället för att vara sur på alla som börjat läsa. Men det är jobbigt. Noll motivation. Vill hellre läsa en BRA bok. Thilda och jag botaniserade på Myrorna igår och där kan man hitta riktiga fynd. Kom hem med både Nick Hornby "Fallhöjd" och Fannie Flagg "Stekta gröna tomater". Lycka. Fina gröttallrikar också. Perfekta faktiskt. Invigde dem imorse innan jag åkte och simmade. Var förövrigt nästan helt ensam i simhallen kl08. Det är guldtiden tydligen. Lycka att slippa trängas med tjuriga tanter som drar en i fötterna bara för att man simmar om dem.


Kommentar på detta, D?

L


Kommentarer
Postat av: Denise

Louise, du är ond. är detta vad jag har att vänta? andrea kommer få bära mig, så svag kommer jag vara. i knäna.

det är ju perfektion. jag vill inte bara ha pecksen. jag vill ha armarna också, haha

2009-12-01 @ 19:29:18
URL: http://icantaffordacow.cutcopypaste.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0