gåshud

Överraskade mig själv idag genom att faktiskt gå upp 07.00 och åka till gymmet. Sprang 30 minuter, tränade med lite fria vikter och sprang sedan 20 minuter till. Var kommer denna energi ifrån undrar jag? (är det tonfiksken?) Skön träningsvärk i benen och ryggen redan nu i varje fall. Sedan var det dags för klippning, hur kommer det sig att det är så galet skönt när de tvättar ens hår på salongen? Det gör man ju själv nästan varje dag utan känsla, men så fort någon annan är där och pillar får jag gåshud och vill bara sitta kvar hela dagen. Nu känner jag mig inte som ett trassligt troll längre, och lite fit inbillar jag mig att jag är också. Jösses. En bra dag idag helt enkelt.

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0