Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me.

Vad är väl en dag utan ett blogginlägg? Självklart kommer det ett, så här i sista sekunden, även på julafton.
  Traditionsenligt börjades dagen med paketöppning och sedan grötfrukost. Alla var nöjda och glada utom katten som var asförbannad för att han bara fick ett nytt halsband när hundarna fick massa godis. Jag önskar att jag överdriver nu men han har verkligen tjurat sig igenom hela dagen och telepaterat "God jävla jul" till oss andra så fort han fått en chans.
  Lurad har jag blivit också. Två gånger. Först kom ena hunden och väckte mig kl08, hon spärrade ut klorna och trampade runt på trägolvet tills jag gick upp och släppte ut henne i tron att hon var nödig. Nehe då. Hon sprang bara ned till komposten och ställde sig där för att äta snö. Hon vägrade komma in så jag fick pulsa i meterhög snö (iklädd morgonrock) och släpa med henne. Andra gången var när jag, syster och pappa skulle åka till farfar. I bilen upptäcker jag att syster ska övningsköra (I SNÖ) och innan jag hinner kasta mig ut är vi på väg. Vem fan vill dö på julafton? Inte jag. Känslan var värre än att flyga. Jag ska aldrig skaffa barn som jag måste övningsköra med.
  I övrigt har det varit en fin julafton.



Det är knivar i paketet (jag säger ju att han var sur).

L

Kommentarer
Postat av: MMA

Ush jag förstår att du var livrädd om din syster skulle övningsköra mitt på snöiga farliga julafton. Tur att du överlevde, God jul tänkte jag bara säga för jag har inget bättre för mig ändå än att surfa runt hemma hos föräldrarna (borde dock plugga igen).



Förresten är det såhär bion låter när du och din mor tittar på twilight?



http://www.youtube.com/watch?v=DsLOSlj2dCg&feature=player_embedded




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0