Enkel människa

Fullproppad med julmat igen (eller ja, omelett och köttbullar i alla fall). Årets bästa julklapp fick jag av mitt gudbarn. Stor tekopp och en påse te. Jag är en enkel människa, behöver inte mer än så för att vara lycklig. 
  Nu väntar jag på att mamma och pappa ska bli klara i badrummet så jag också får göra mig i ordning inför ikväll(lovar att de kommer komma hem senare än mig, säger mer om mig än om dem) . Småstadsgrejen "Hemvändarkväll" är stor i Vimmerby på just juldagen. Är inte jättesugen på utgång men hoppas på en rolig kväll med tjejerna hos Thilda. Och att klänningen sitter som den ska. Frågan om efter all knäck, choklad och ost vi vi åt igår. Men det är ju bara julafton en gång, och idag har jag hunnit både träningshuset och långpromenad med hundarna, så förhoppningsvis ska den hålla i sömmarna.
  
 

Detta är vad vi ska toppa ikväll

L

Kommentarer
Postat av: Smink

Tyckte verkligen vi toppade det!!! :)

2009-12-26 @ 10:19:53
Postat av: Louise

Hur fan kan du vara vaken vid 10? :P Übermänniska

2009-12-26 @ 12:36:53
Postat av: Smink

Sminkmänniskor kliver upp 8:50 även om de lägger sig runt 03:00 :)

2009-12-26 @ 14:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0