dagen som gud glömde

Föreläsningen (roligaste den här terminen) drog över tiden och spårvagnen fastnade vid Korsvägen --> stressar som en tok till träningen, upptäcker där att mina strumpor ligger kvar hemma --> kommer 10 minuter försent och får träna barfota i skorna (lika fräscht som det låter). Efter träningen, väntar på spårvagnen, inser att jag ser ut som Stalin med pösiga träningsbyxor i stövlarna (ja sånt kan förstöra en hel dag om man är på fel humör) --> tant som blockerar spårvagnsdörren --> jag får åka en hållplats för långt och gå tillbaka i minusgrader. Något mer som har lust att gå fel? Fram med det bara.
  Nu ska jag lyssna på Aretha Franklin, tända några ljus och andas lugnt.


Vi delar garderob

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0