Att andas är överskattat

Jag är så arg. Skitförkylning. Sov inte många timmar inatt, låg och intalade mig själv att det är överskattat att kunna andas. Under de få timmar jag sov hann dock en hund kräkas i min säng (utan att jag vaknade). Lagom mysigt att upptäcka det genom att lägga huvudet i äcklet. När jag inser vad det är för något kommer katten in i rummet och gör kräkljud och lägger sig på golvet och ser död ut. Han har varit i slagsmål gissar jag. Nu är lakanet i tvätten och är han nedbäddad i täcket. Min bebis. Nu blev detta rörigt men ja, jag är rörig just nu. 
  Nu ska jag åka till Linda för en Hej då-fika och ikväll blir det bio. Avatar.



L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0