årets sista inlägg

När det är på väg mot ett nytt år brukar känslan av att jag inte hinner med komma, men i år är det annorlunda. Kan inte sätta fingret på exakt vad som är annorlunda. Kanske är det det att jag på något sätt blivit trygg i nuet, med den jag är och det jag gör. Har alltid trott att den känslan haft att göra med att man blivit vuxen men tror nu att det snarare handlar om att våga känna efter i sig själv, hitta den man verkligen är och acceptera det man hittar. Dåliga dagar har gått från att vara regel till att bli undantag och det endast tack vare mig själv. Kanske är det skillnaden. Vad flum det blev nu. Ha överseende eftersom det är det sista inlägget för året.
  Ikväll kommer Mickis hit för att fira in 2010 med mig, hundarna och katten. Det känns skönt att det är hon för då blir det så avslappnat som jag önskade att nyår skulle bli i år. Det gör inget att min näsa är röd och torr av allt snytande eller att jag måste andas med öppen mun för att överhuvudtaget få luft. Mitt hår kan se ut som ett fågelbo, och en enkel skjortklänning som man faktiskt kan äta i, är helt okej. Det blir kycklingpaj med soltorkade tomater och mazarellaost till mat, och sedan morotskaka till efterrätt. Motsatsen till fancy.
  Hoppas ni alla får ett fint avslut på året och en fin början på 2010.



Jag och Mickis nyår 08/09 ♥

L

Kommentarer
Postat av: Smink

Jag kommer snart.. fast jag har tagit i lite väl mycket.. jag hade tråkigt :D Och jag gillar rosetter .. Ses <3

2009-12-31 @ 17:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0