Tandläkaren är otäck

Det är så fint här idag. Nästan sommar ute faktiskt. Började dagen (08.00) med en långpromenad nästa hela vägen till studiegången. Tog 1h fram och tillbaka så nu vet man det. Om 20 minuter ska jag till tandläkaren. Usch. Skulle gärna vilja ha någon med mig som håller min hand faktiskt. Tandläkare hör inte till favoriterna. 
  Ikväll blir det bio, "The reader", med M och R och imorgon är valborg och på fredag är det äntligen hemfärd! Hoppas vädret håller i sig så jag kan passa på att sola mycket när jag är hemma i Vimmerby...

L


Kommentarer
Postat av: Kokt smink

Långpromenad? LÅNGPROMENAD? De är på minst två timmar ;) .. Idag var det iallafall fint väder här .. och jag somnade visst ute också .. efter lite mer än 2 timmar kommer pappa och väcker mig. Nu ser jag ut som en kokt kräfta :)



Ser framemot din hemförd .. då MÅSTE vi ses .. annars kidnappar jag dig!

// Smink

2009-04-29 @ 14:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0