Plenty of fun

Det är aldrig så tomt här som när någon precis åkt. Det är det värsta med besök.
  I helgen har lillasyster varit här. Det har varit bio "Fast and furious" (grymt bra, rekommenderar den till er som gillar snabba bilar och fina pojkar), kinamat, massa shopping...en kvinna som vi mötte påväg ut från en affär stirrade på våra kassar och sa "oj, de har shoppat mycket" och då såg hon inte de kassar vi stoppat i de andra(!). Det var även fika med GMO-enorma-chokladbollar, mer film i form av "Australia" och massa skratt naturligtvis. Det är så härligt att vara med någon som kan en utan och innan, som man kan vara sig själv med.



Nu är det sängen som gäller. Labb i morgon. Med Barbara...jippi.

L

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag förstår att ni shoppade mycket om det fanns sådär snygga badmössor!

2009-04-21 @ 14:41:37
Postat av: Linn

Jag hade det jätte kul hos dig!!:)

Fick anstränga mig för att inte tårarna skulle komma när jag åkte:( Saknar dig varje dag!

Kan verkligen vara mig själv med dig<3<3

Vi för alltid storasyster<3

2009-05-15 @ 19:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0