Glans-ögonblick

Gårdagens roliga gav glans-ögonblick av olika slag. Riktigt goa människor på studiegången 2 (M och R har studiegången 1), fick många upplevelser och uppenbarelser under kvällen. Vissa minns jag bra och andra väntar jag på,...det är det som är glans-ögonblick av ett slag; de här underbara scenerna som ploppar upp när man minst anar det dagen efter och som får en att stelna till och tänka "gjorde vi?". Så underbart. Glans-ögonblick av det bra slaget är alla de underbara ögonblick jag får med er M och D
  Kvällen fortsatte på Sticky som var hopplöst trångt. Det är det som är problemet här, det är för mycket folk. Tacka vet jag Harrys i Vimmerby där man har 30kvadratmeter för sig själv. Nej då, så vill jag inte ha det, men det vore trevligt med med plats att sätta ned båda fötterna samtidigt på golvet. Det fanns det inte. Vi dansade i alla fall.
  Uppenbarelser på dansgolvet är kanske inte det vanligaste men nu har jag den kunskapen. Vart är kärleken i världen? D citerade Norrsveden som säger "I stockholm ligger folk med varandra och byter nr. sen". Sedan la hon till det han borde ha sagt "Det är så i göteborg också bara det att man inte byter nr". Ska det vara så? Är känslor fel idag? Vill vi ringa varandra och säga:
"L jag får snickarjävel!

"Åh, då har han inte tummen mitt i handen....hoppas att hammaren hans är rejäl...och...bygg som fan.
Helst ett helt slott"
Nej det vill vi inte. Det är deprimerande. Jag tror på känslor. Fast jag tänker inte leta, vill drömprinsen något får han faktiskt komma och knacka på.

L


Kommentarer
Postat av: Denise

knacka? Du måste mena slå med hammaren på din dörr. Det är det snickarjävlar gör ju.

2009-04-05 @ 21:53:04
URL: http://icantaffordacow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0