Det är över snart

Solen skiner idag och det är sjukt jobbigt att sitta inne med näsan i en bok, men ska jag med Jens på lördag har jag inget val... Men jag hann faktiskt med en promenad vid vattnet förut efter lunchen och snart är det intensivpass på V.hamngatan, så lite liv finns det på Stampet. Ska försöka vara en bra vän och ringa fröken i Vimmerby sen också. Mycket mer än så händer inte här idag.
  Det får gärna bli påsk nu. Jag ser fram emot när det här är över faktiskt. Känns som att det börjar bli ett mantra "det är över snart, det är över snart".


L

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag vill att det ska vara över nu.

I dagens läge får barbara och jens inte mitt sällskap på lördag, så kass har jag varit. Men jag ger fan i det. Hur lite jag än har gjort, så tänker jag gå. Ut. Dansa. Leva.

trycka mig mot nån och säga

"dansa med mig, din lille snickarjävel"

2009-04-02 @ 11:19:27
URL: http://icantaffordacow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0