Är de nakna i augusti?

En vecka kvar nu. Idag har lite fallit på plats tror jag, det är ju bra. Förvånade mig själv med att gå upp vid 07.30 och springa 5km på bandet. Det var lite lättare att uthärda timmarna med läsning faktiskt. Men ge mig lov nu snälla.
  Det går inte att förneka att det är vår i Göteborg nu, solen skiner hela dagarna och det blåser ljumna vindar som fläktar alldeles lagom skönt. Det är härligt att promenera runt i och upptäcka nya vägar, och titta på alla människor som kommit ut ur sina vinterbon. För det är verkligen människor överallt så fort solen tittar fram. De går, sitter och ligger längs vattnet och uteserveringarna är överfyllda av dem. Alla bär solglasögon och äter glass. Bara ben i kjol och shorts kombinerat med tunna sommarskor får mig inte längre att tappa hakan där jag går med halsduk och vantar på, men det får mig att undra vad de ska ha på sig när det verkligen blir varmt...nu ska jag leta redan på solglasögonen och försöka smälta in.


L


Kommentarer
Postat av: eva

Härligt du har sååå rätt. Solen gör ju alla människor till att känna sig bättre ;) eller hur Kram på dig

2009-04-03 @ 20:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0