Vimmerby

Fortfarande kvar i Vimmerby, ska åka om 30 minuter tror jag. Pappa är gullig och skjutsar mig till Nässjö. Helgen har gått jättefort men det ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka till Göteborg. Pluggstämningen här är inte den bästa eftersom man mycket hellre träffar folk än att sitta med näsan i en bok och läsa om proteiner eller något annat sånt sexigt. Kommer sakna min kissebebis. Han är så söt och följer mig överallt jag går, nu ligger han bredvi mig på en stol och ger mig dåligt samvete för att jag ska lämna honom igen. Det har i alla fall varit en väldigt bra helg. På alla sätt. Nu väntar en vecka då vi ska ut och se hur en dietist jobbar, hoppas att det innebär att vi inte har massa föreläsningar om nya grejer till tentan utan att man kan läsa in sig på det vi redan haft. 
 
L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0