Träna varje dag

Jag är seg och katten håller på att skrika ihjäl sig för att han inte får gå ut. Han fattar inte att det regnar. Vi skriker åt varandra just nu och han gör allt för att sabotera mitt blogginlägg. Springer över tangenterna och racear runt i bokhyllan.
   Jag vill träna. Kom på att bion idag krockar med öppettiderna på träningshuset. Fan kände jag då. Vill så gärna träna. Sprang igår men det är inte lika tillfredställande som att få springa och gymma lite efteråt. Börjar tro att jag lider av träningsmani. Folk säger det till mig i alla fall men jag viftar bort det. När jag tänker efter så kanske det stämmer. Äsch, det är skönt helt enkelt. Jag mår bra av att träna varje dag. 




Katt till salu. Jävligt billigt just nu.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0