Så nära får ingen gå

Har snöat in på Kent nu. Tur att jag inte byter musiksmak som andra byter kläder.
  Är riktigt trött nu känner jag. Kom hem för någon timma sen och har precis duschat. Sängen ser väldigt lockande ut just nu. Nej måste hålla mig vaken, annars kommer jag ligga och stirra i taket inatt om jag sover hemma. Hopplöst. 
  Ska i alla fall försöka åka ned och träna vid fyra tänkte jag. Springa några kilometer och träna rygg. Imorgon kanske det blir simning med en kompis. Fast vi är nog mest ute efter ångbastun...så skönt. Kom att tänka på hårinpackning nu. Perfekt att ha i bastun. Måste klippa mig igen snart...på tal om hår alltså. Luggen hänger i ögonen på mig. Funderar även på att klippa upp håret massor men jag vet inte. Ångrar mig säkert sen.

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0