Nobelmiddag

Hade en riktig solskensstund förut. Pratade nämligen med vännen som flyttade till Norge för exakt en vecka sedan. Hon hade precis blivit dubbad till läkarstudent. Nollningen var alltså över. Jag har min framför mig...med sittningar som har SAGA och NOBELMIDDAG som tema. Hjälp. Vad har man på sig då? Prinsessklänning? Kan ju i och för sig köra på som drake eller häxa...tips på vad man kan ha på sig? Hur som helst, nu kom jag ifrån tråden lite, vi pratade över Skype och det fungerade ju skitbra! Har aldrig använt det innan. Det var så underbart att få höra av henne och få prata lite singelsnack. Ha ha ha.
  Imorgon blir det bio förresten, ska se "Mamma Mia" med en annan vän och hennes mans farmor(?). Jaja, det blir nog bra, har ju velat se den filmen länge. Alla säger att den är så bra. Vad tycker ni?
  Jag kan fortfarande inte infoga mitt personlighetstestresultat så nu struntar jag i det. Var tydligen en lyssnare i alla fall och det stämmer nog ganska bra.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0