Mmm...

Hemma från träningen. Tränade biceps och triceps idag, samt slängde in en benövning för att ge armarna en paus. Naturligtvis blev det kondition med fast på trampmaskinen istället för löpbandet då jag har ont i ena knät av någon konstig anledning. Det gör ont inuti knät...konstigt. Nu hör jag konstiga ljud här... Det var ena hunden som stod och käkade en strumpbyxaförpackning (de av papper från Lindex). Hon är lite för hungrig ibland. Här sorterar vi inte papper för hon hinner äta det innan de hämtar det till återvinning.
  Nu ska jag hoppa in i duschen, peela lite tänkte jag. Ser att solbrännan börjar försvinna rejält nu, kan ju hjälpa den på traven så man får lite ny fräsch hud igen. Sen blir det att fixa naglarna och sätta sig framför "Project Runway" (enda tv-serien jag följer) med mamma och mysa med rom-russin-glass och hallon-te. Det är de nästa sista avsnitten idag. Jag hoppas faktiskt att Christian vinner för han är verkligen ett riktigt orginal och hans attityd är så skön. Antingen älskar eller så hatar man honom. Mamma hatar, jag älskar.



L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0