Mamma Mia

I början satt jag med panna i djupa veck och tänkte "vad är det här?!" men sen kom jag in i stämningen och det hela slutade med att jag trallade med i sångerna och tyckte filmen var riktigt bra. Eller ja...den var bra i alla fall. Förstår inte grejen med att den blivit så populär. Men det är väl som med Brokeback Mountain. Jag fattade aldrig grejen med den filmen heller. Jag menar...vad? Härnäst står Hancock (stavas det så?) på tur. Will Smith är aldrig fel.
  Ser på klockan att tränigshuset har öppet i 40 minuter till. Ska jag? Nej, orkar inte. Tappade gnistan lite känner jag. Vill GÖRA något men jag vet inte vad. Har städat och rensat så det är klart inför flytten. Vad mer kan man göra? Avskyr den här staden just nu. Konstigt egentligen att jag lyckas skylla min uttråkning på staden jag bor i. Ha ha. Kan ju bero på annat. Jag menar, det bor ju 6000 andra nissar här som tydligen lyckas sysselsätta sig. Bara jag som sitter här och har tråkigt. Ha ha känner självömkan lägga sig som en filt omkring mig. Skärp dig nu för tusan!
Nu gör jag en lisat här på vad jag kan ta mig för:
- Dammsuga (fan vad kul en söndagkväll)
- Leta lägenhet i Göteborg (har redan gjort det 5 timmar idag)
- Bädda ned mig i sängen med "Djävulen bär Prada" (som jag redan läst)
- Åka ned till OK och hyra en film (vilken?)
- Titta på någon gammal film jag har liggande här (VILKEN?)
- Välja ut några foton och rama in
- gå ut och gå (det ösregnar)



Jag vet vad jag egentligen vill. Men det går inte. Inte ikväll. Det är därför jag är rastlös....undrar när katten ska börja skrika?

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0