Kursstart

Börjar få panik över att jag ännu inte fått några papper från dietistutbildningen i Göteborg. Har ingen som helst aning om när eller var uppropet är. Hoppas att det är den 1 september som det andra uppropet skulle varit. Vill även veta hur många poäng de två första terminerna omfattar, så att jag kan ansöka om studielån. Varför ska det vara så svårt att få tag på någon människa som kan svara på detta?
  Idag har jag hunnit med att springa en sväng faktiskt. Trots att jag vaknade vid 11. Sov faktiskt väldigt bra inatt trots att jag sovit under dagen igår (som jag sa att jag inte skulle göra). Kom hem vid halv sju imorse då han åkte till jobbet men gick och la mig igen och sov till elva som sagt. Senare idag ska jag simma. Ska bli kul, det är nästan ett år sen sist jag verkligen simmade. Badat har jag ju gjort en del men inte simmat. Åh....bastu. Blir perfekt för mina, för tillfället, övertränade och ömma muskler.
  Nu ska jag se filmen "En ung Jane Austen" som jag hyrde igår men aldrig hann se klart. Kanske äta lite glass med...



L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0