Kurslitteratur

Idag har det inhandlats kurslitteratur. Det blev dyrt men nu har jag nästan alla böcker till den här terminen. Fick mina papper från Göteborgs universitet igår. De hade kommit till våra grannar istället för till mig. Typiskt. Jag panikade ett tag innan jag lugnade ned mig och verkligen läste igenom allt noggrant samt orienterade mig på kartan de skickat med. Det här blir skitbra...så småning om. Konstaterade att det tar 7 minuter med spårvagn från lägenheten till skolan. Samt att spårvagnarna går var 10:e minut. Perfekt. Hittade även friskislokaler med gym och normala priser. Är ju något av en träningsnarkoman så sånt är väldigt viktigt. Första kursen blir Basal nutrition, det låter väl intressant? Tycker jag i alla fall att det gör. Åh, vill ha hem böckerna nu så jag kan bläddra i dem och känna mig glad över att det här äntligen kommer att starta. Det känns som om livet startar på något sätt. Eller ett nytt kapitel i livet kanske jag ska säga. Det är nog dags att "go public" med den här bloggen snart också. Är ju lite anonym för tillfället. Ingen av vännerna vet om att den finns. Bara ni som av misstag ramlar in här...
  Undrar om det blir någon film ikväll. Hoppas det. Film och massa mys är vad jag behöver just nu (filmen kan kvitta, ge mig mys bara så är jag nöjd).



L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0