Kommentar

Förtydligar vad jag anser vara fjortismusik här. Det här är dock enda gången detta kommer figurera i bloggen, tro mig.



Nu kanske ni som gillar detta blir asförbannade, några kanske anser att det inte är fjortismusik ens. Men det är det! Detta är vad epa-raggarna och 740-raggarna spelar på hög volym med extra bas när de åker varv efter varv efter varv på torget med baksättet fyllt med packade småbrudar. För mig är detta typiskt småstad. Ytterliggare något positivt med att flytta härifrån borde ju vara att jag slipper sånt nu, eller? Vågar inte hoppas för mycket. Sista jag var i Stockholm såg jag 740's vart jag än vände mig. Fasa.
  Det här var inte vad jag tänkte inleda med men eftersom jag för första gången fått en kommentar om ett inlägg så kände jag mig så glad att jag var tvungen att svara på den med ett helt inlägg.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0