Inspiration

Känner att man borde skrivit och klokt och inspirerande i sitt första blogginlägg men jag får verkligen ingen inspiration. Beror kanske på att jag lyssnar på Kent och väntar på att mobilen ska klicka till och meddela att jag fått sms samtidigt som jag tänker. Detta är ju i och för sig inte mitt första blogginlägg eftersom det är min andra blogg. Gick ju bärsäkragång (hur stavas det?) på nyårsafton och tog bort alla medlemskap på alla internetsidor och då åkte även bloggen bort i bara farten. Nu är jag dock redo att vika ut mitt liv igen känner jag. Lite äldre, lite klokare och mycket snyggare (ironisk).
  Nu klickade mobilen så nu ska jag avsluta här och bege mig till någon. Någon som stod i duschen. Undrar hur man sms'ar då? Jaja.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0