Figured you out

Ja, som ni ser på överskriften så har jag hoppat från Kent till Nickelback. Vet ni, jag har nog ingen musikstil som representerar mig. Är en enda stor mix av allt. Allt utom fjortis dunka dunka tjafs. Ni vet de här töntiga låtarna "det är så synd att du är så söt" bla bla bla. Sånt tål jag inte.
  Ja det är fredagkväll, exakt två veckor kvar tills jag flyttar till Göteborg, och jag har haft en deja vu kväll från förra sommaren. Med det syftar jag på att jag kollat på "Pearl Harbour" och haft tårar i ögonen genom nästan hela filmen. Älskar killarnas vänskap. Den är så jävla fin. Sånt får mig att gråta.



Inatt ska jag sova hemma med min stora  kärlek. Min fina myskatt. Han är sur på mig för att jag inte sover hemma så mycket nu för tiden. Ska försöka vara hemma hos honom så mycket som möjligt nu innan flytten. Gud jag kommer sakna sönder mig själv efter honom. Det är det enda som känns jobbigt med att flytta, men han får komma efter så fort jag hittar en egen lägenhet. Ska ju vara inneboende till att börja med och då tar man inte med en katt...oavsett hur kär man än är i honom.

L

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hmmm, jag tror jag har missat vad fjortis dunka, dunka tjaffs är för något, för nån låt med "det är så synd att du är så söt" har jag nog inte hört... fast det verkar som att jag ska vara glad över det? =)

2008-08-16 @ 00:59:01
URL: http://bumbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0