Färgklick

Igår fungerade det inte att blogga. Gjorde i och för sig inte så mycket mer än att slöglo på "A lot like love" samtisigt som jag pratade med min norske jänte. Idag har jag förstört massa pengar i Västervik. Hittade den perfekta ultimata kalendern. Äntligen! Precis en sådan som jag letat efter med röda skinnpärmar och heldaga inuti. Den förtjänar en bild känner jag så det kommer senare, förmodligen imorgon eftersom jag ska åka hemifrån strax. Hittade även höstskor och en röd fin kofta som också blir bra höstplagg. Rensade garderoben i helgen och nu består den av enbart svarta, vita och grå kläder så jag behövde faktiskt en färgklick...
  Nu fick jag skrivkramp. 

L

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0