Addicted

Headbangar för mig själv till Simple Plan. Vad är det för musik egentligen? töntpop? Jag vet inte, men det funkar, både till headbanging och löpning i skogen (och gymmet). Tänkte på en grej när jag var på gymmet idag. Hur blir det med min träning när jag flyttar? Vill ju hålla igång. Frågan är om jag ska springa runt ute på gatorn, sicksacka mellan bilar och gatljus (ja det finns säkert någon park eller skog). Eller om jag ska lösa kort på något gym? Fasar för att det ska vara jättestort allting. Världens största lokal med tusen maskiner och vikter som jag inte fattar vad jag ska göra med. Pinsamt. Är i och för sig sugen på att börja simma igen. Kanska ska satsa på simhall istället...där vet jag ju i alla fall vad jag ska göra.
  Kan pricka av internet på min "att fixa innan flytt" lista nu. Det var inte krångligt alls med mobilt bredband, det enda problemet är att det inte fungerar i mitt rum där jag är nu. Förhoppningsvis fungerar det i rummet i Göteborg. Där bor jag ju i lägenhet och inte i en källare. Tog telias mobila bredband för 199kr/månad (med fritt surf till 1 januari 2009). det blir nog perfekt. Tänk att det är 2009 snart...kom på det nu när jag skrev 2009. Känns som om det var igår det var millenium skifte till 2000. Är jag gammal?....Näää. Inte än.
  Ska ut imorgon förövrigt. Med två gamla naturarkompisar, ska bli kul. De är båda två som lyckopiller så jag får garanterat en lyckad kväll.





L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0